# Mengajar tanpa menggurui # Memberi nasehat tanpa merasa lebih hebat #

Sabtu, 18 Februari 2017

Uygulama Cihaz Seçimi

Tebrikler !
Arkadaşım, Karşılama ve selamlar. Köy görevlilerinin seçimi uygulaması. Uygulama cihaz seçimi bu köy benim telif eserlerinin biridir. Bu uygulama köy yetkilileri haline standartlara uyanlar seçmek amaçlamaktadır. Gereksinimler köy yetkilileri vardır olmak :
1. Var az lise eğitiminde
2. 20 42 yaş arası;
3. Bir yıldan fazla köyde yaşanmıştır.
Kabul edilir bu üç gereksinimleri karşılamak insanlar köy yetkilileri olmak için seçimi ve yönetimini geçmektedir.

Şu anda büyüme ve Türk devletinin ilerleme görünce, ben Türk devletinin çok ilgilenmeye başladı.

Gerçekten Türk devletini hayran Çünkü, kasten Türkçe bu uygulamayı yarattı. Türkiye'de ünlü olmak istiyorum. Umarım, bu uygulamanın bereketi, ben Türk devletine ziyaret ödeme yapabilirsiniz.
Türk Devlet rüyalarımın ülkesidir. Yanlışlıkla bir dosyanın Türkçe olduğunu yükledi.
Ben Türkçe bilmiyordum fark etti.
Benim Türk dili kesinlikle. Kusurlu, eksik, çok, çok, çok kusurlu ise üzgünüm.

Burada indirebilirsiniz.

Dosyayı açmak için, benim isim parolayı yazın.

Aracılığıyla bana yorumlarınızı gönderin

e-mail : syamsulhendry@gmail.com

Tidak ada komentar:

Posting Komentar